ازدواج

حسن عباسی : ازدواج مشکل اصلی جامعه

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

در روز پنجشنبه 27 مهرماه 1391بعد از پرسش افراد از حسن عباسی(استراتژیست ارشد جمهوری اسلامی)در مورد ازدواج وی این گونه جواب داد.


شما جوانان به این علت که مشکل جنسی دارید ، تکلیفتون با خودتون مشخص نیست؛ این بدبختی بر سرتون آمده که صدجور مشکل خاص دارید؛ مرجع تقلید و رهبر مملکت 70 ساله اش است سخنرانی می کند یکدونه طپق نمی زند چون این بدن غیر از این که غذا خورده باشد و خوب خوابیده باشد سلامت جنسی دارد و هورمون هایش از دوره ی جوانی و نوجوانی منظم و مرتب کارکردهاست ؛ حالاشما لیسانس دارید و دو تا متن را نمی توانید حفظ کنید.
دوستان لذا زندگی هر کسی که می خواهد برکت پیدا کند ازدواج کند.
بچه حزب اللهی اگر بخواهد
حرف رهبرش را جدی بگیرد زود باید ازدواج کند.پسر ها پدر مادراتون را توجیح کنید و بگویید که ازدواج امر مستحب است و الان که به من واجب شد مثل نماز است.
ازدواج کنید ؛ چیه این بچه بازی ها و لیسانس و...  هیچ چیزی دست این استاد ها نیست. نصف کسایی که تو حوزه و دانشگاه هستند سرکارند بله حالا می خواهی مدرک بگیری باشه ولی باید زن هم در کنارش بگیری .مثل چمران و آوینی که در زمان جنگ در آن مصیبت زن گرفتن.
آقا یه ذره وجود داشته باشید یه ذره عاشق بشید ول کنید این همه حرف فلسفی فکری و... رهبر این مملکت میگه ازدواج کنید بچه دار بشید جمعیت شیعه داره از بین می رود به خاطر بچه بازی شما و مسئولین.
دانشجوی کلاس ما با وضعیت مالی خوب با مهریه مشهد ازدواج کردن ، یاد بگیرید. حالا باب کردند سکه ؛ تمام وسایل خونشون را ایرانی گرفتند سه سال قبل از این که رهبر  این مملکت بگه تولید ملی و... خجالت بکشید از این وضع. ضاهر غیر حزب اللهی هم داشت ولی متدین بود. حالا بیان برید به این حزب اللهی ها نشان دهید که دین در عمل یعنی چی ؛ یه ریشی میزارن و تسبیحی در دست می گیرند شدند حزب اللهی ولی در مشکل اصلی که ازدواج است مانند بی دین ها عمل می کنند . دوران ما وسط تیر و ترکش رفتیم ازدواج کردیم. ایمان داشته باشید ، توکل داشته باشید خدا روزی می دهد ، ازدواج کنید .
البته من دارم تلاش می کنم سربازی را برای مردان به تعلیق در آورم و حتی در نمایشگاه قرآن گفتم که هرکس تا 23 سالگی یک بچه داشت نصف سربازی اش  را برود تا 24 سالگی دو تا داشت کل سربازیش برود. دوستان این چیزی که رضاخان انجان داد(سربازی) مال اون موقع بود الان جنگ سایبرنتیک هست و سربازی به چه دردی می خورد. حالا من تلاشم را می کنم سربازی آقایان را به حالت تعلیق درآورم اما بعید می دانم بشه احتمالا کاری می کنم که خانمها بروند سربازی چون یا باید سربازی را از سر راه آقایان برداشت یا باید کاری کرد که این خانمها همین طور بی حساب کتاب نروند درس بخوانند و مدرک بگیرند که امروز 64 درصد دانشجویان ما دخترند و میلی به ازدواج ندارند.
پس باید سه مشکل را بدانیم و حل کنیم. شرع می گوید ازدواج مستحب است ولی اگر محتلم شدید واجب ؛ حالا آقایون هر وقت خواستند ازدواج می کنند اما چه کسی می دونه اگر خانم ها نیاز به ازدواج داشتند چه کار کنند. حالا از زمانی که چه بر دخترها و چه بر پسرها واجب شده ازدواج نمی کنند و این ها نه زندگیشان برکت دارد و نه نمازشان قبول است. بدانید جهنم آکنده از مجرد ها است.
چشمانمان را روی حقایق بستیم هیچ کس هم وجودش را ندارد سرش را بالا بگیرد و حرف بزند هم ماها مقصریم و هم پدر و مادرانتان.
بگم خدا چکار کند اون آقایانی را می توانند ازدواج کنند و ازدواج نمی کنند ؛ شما در قبال جامعه مسئولید ؛ اگر اینقدر مسئولیت ندارید آخرش می شوید رئیس جمهوری که سکه می دهد تا ازدواج کنید.
جدی بگیرید این حرف ها را ؛ شرع اسلام همینطوری روی هوا که حرف نزده است. لا تئکلو ربا سه کلمه است ؛ پاشید تمدنی که 2600 رشته ی دانشگاهی دارد.
غرب رفته این ور آن ور جهان کف اقیانوس ها را کشف می کند ؛ هسته اتم را می شکافد ؛ هالیوود دارد ؛ اینترنت دارد ولی در سه کلمه ی این قرآن مانده ، چون به جنگ با خدا رفته و سر این قضیه داره نابود می شه ؛ جدی بگیرید. داستان علامه حلی را که می دونید و زمانی هم که من گفتم صدای ضد انقلاب در آمد تو نوجوانی اش شب محتلم می شود و شبانه خواستگاری می رود.اگه اسلام را اینگونه پیاده کنیم ببینید مشکلی می ماند.تا بروید یک لیسانس شلخته بگیرید زندگیتون مختل می شود و بعدش هم میرید سربازی . آخه من نمی دونم مملکتی که دوازده میلیون بسیجی داره سربازی به چه دردش می خوره ؛ هنوز هم در روستاها می گویند اجباری. جمع کنید کدام اقدام سربازی مقدسه. وجودشو ندارید چهار تا سنت غلط باب شده را اصلاح کنیم ؛ جوانانمان دارند نابود می شوند. آقا سربازی را جمعش کنید من به شما می گویم جنگ شد چه کار کنید الان مگه لبنان سربازی دارد.دیگه چی کار کنم من؟ یک ذره همت کنید این درس را زود تمام کنید.
به قرآن قسم من شب تا صبح پایان نامه می نویسم زود تموم شه بره. حالا افتخار می کنند کلی دانشجو در سطح لیسانس و فوق لیسانس داریم. آخه یکی رو نشون من بدید که سواد داشته باشد. کلی عمر بچه ها را داریم نابود می کنیم اون دنیا باید پاسخ گو باشیم باور کنید من شبها خوابم نمی برد که اون ها رفتن و به مشکل بر خوردن و بدانید مریض می شود نسل شما از این مشکل .  بابا کلی پدر مادرها آمدند این جا مشکل داشتند دیروز سالگرد ازدواج حضرت امیر با بی بی فاطمه بود ادعا داریم شیعه هستیم اما در عمل طور دیگری هستیم. مریض می شوید ، مشکل هرمنی پیدا می کنید و کلی عوارض دیگه. همین جریان کاهش جمعیت را من قبلا گفتم و چندین سال بعد رهبری آمد مطرح کرد حالا هم دارم می گم.
لذا ازدواج کنید دنیا می خواهید ازدواج کنید.آخرت می خواهید ازدواج کنید.

برگرفته شده از وبلاگ مهاجر از آدرس اینترنتی mohajer.blog.ir
۹۲/۱۰/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مهاجر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی