ازدواج

نتایج یک تحقیق علمی جدید چقدر خوابم میاد!

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ق.ظ

چقدر خوابم میاد!

 

آهای! ای آقایانی که اینقدر غرولند می‌کنید و از خوابیدن همسرانتان ناراضی هستید، بدانید که این خوابیدن حق مسلم خانمهای عزیز شماست. اصلا آنها دست خودشان نیست که اینهمه می‌خوابند. مغزشان اینطوری طراحی شده است! این مطلب را تا انتها بخوانید تا همه‌چیز دستگیرتان شود.
پژوهشگران دانشگاه دیوک در کارولینای شمالی طی چند سری آزمایشات پی‌درپی متوجه نکات جالبی در مورد زنان شده‌اند و آن هم این است که خانمهای محترم بیشتر از مردان به خواب نیاز دارند. این کارشناسان که تاثیرات خواب را بر بدن انسان بررسی می‌کردند طی تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که چون مغز زنان و مردان عملکرد متفاوتی دارد یعنی مغز زنان توانایی پرداختن همزمان به چند مسئله را دارد و این درحالی است که مغز مردان از چنین قابلیتی بی‌بهره است، درست به همین دلیل زنان به انرژی خیلی بیشتری نیاز دارند و این انرژی حاصل نمی‌شود جز با یک خواب خوب و اساسی. ولی مردها که مغزشان به طور جداگانه و با آرامش مسائل را ‌پردازش می‌کند، نیازمند چنین انرژی زیادی نخواهند بود.
به گفته‌ی همین دانشمندان، همه‌ی این عوامل دست به دست هم می‌دهد تا کم‌خوابی در زنان، مصیبت به بار بیاورد و باعث تغییر و تخریب فعالیتهای ذهنی و حتی بروز انواع و اقسام دردهای جسمانی ‌شود. پس خانمها یادشان نرود حتما در طول روز، زمانی را به خوابی راحت و کامل اختصاص بدهند و آقایان هم فراموش نکنند دلیل خوابیدن همسرانشان تنبلی و از زیر کار در رفتن نیست. بلکه نیازی طبیعی است که باید به آن پاسخ داده شود.


فرآوری شده از: همشهری آنلاین

۹۳/۰۱/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مهاجر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی