ازدواج

آقایان محترم! سه عمل ناپسند خود را بشناسید

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۲۷ ق.ظ

برخی از آقایان با گذشت مدتی از زندگی زناشویی تغییراتی را در رفتار خود ایجاد می کنند که بعضی از این تغییر رفتارها باعث ناراحتی خانم ها می شود:

به وضعیت ظاهری خود نمی رسند

برخی از مردها بعد از اینکه مدتی از زندگی مشترکشان سپری شد ، خیال می کنند اگر در بعضی از کارهای مربوط به نظافت خود  سهل انگاری کنند ، اتفاقی نمی افتد. غافل از اینکه اگر به نظافت و حفظ ظاهر خود اهمیت ندهند ، خانم احساس می کند که برای شوهرش مهم نیست و مردش به او اهمیت نمی دهد. پس همیشه به ظاهر خود برسید ( رسیدگی به ظاهر پوشیدن لباس های گران قیمت و نو و شیک نیست ، بلکه پوشیدن لباس تمیز و اتو کشیده و اصلاح موهای زائد بدن و موهای صاف و جلوگیری از بو گرفتن بدن و ... است )

تاریخ های مهمی مثل روز تولد و سالگرد ها را فراموش می کنند

هیچ وقت تاریخ های خاص زندگی مشترکتان را فراموش نکنید. چون فراموش کردن آنها باعث می شود که همسرتان احساس کند به او اهمیت نمی دهید. سعی کنید همه ساله حتی در سالهای پیری هم مناسنت های خاص را هر چند با یک هدیه کوچک هر چند یک شاخه گل به همسرتان تبریک بگویید ، زیرا این عمل موجب پایداری عشقتان می گردد. ( این نکته را در نظر داشته باشید که برای خانم های ارزش مالی هدیه اهمیت چندانی ندارد بلکه نفس هدیه دادن آنها را بی اندازه شادمان می کند)

دیگر تحسینش نمی کنند.

آیا هنوز هم وقتی همسرتان مدل موهایش را تغییر می دهد یا لباسی جدید می پوشد متوجه می شوید؟ اگر متوجه می شوید پس به او بگویید. اگر دیگر او را تحسین نکنید تصور خواهد کرد که به کلی فراموشش کرده اید . زن ها نیاز دارند که از جانب مردانشان مورد تمجید و تحسین قرار گیرند و در حالیکه بعضی ها فکر می کنند تعریف و تمجید و تحسین زن مربو به سالهای اول ازدواج است که این فکر کاملا اشتباه است. 


۹۳/۰۱/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
مهاجر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی