ازدواج

چگونه زن ، ناخواسته موجب دلسردی شوهرش می شود؟

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۲۵ ق.ظ

اگر زن با ارائه ی توصیه های نا خواسته ، سعی کند رفتار شوهرش را بهبود بخشد ، در نتیجه چون زن دیگر به مرد اعتماد ندارد ، مرد احساس می کند که مورد بی مهری همسرش قرار گرفته است

اگر زن با مطرح کردن ناراحتی یا احساسات ناخوشایند خود بکوشد رفتار مرد را تغییر دهد ، یا رفتار او را کنترل کند ، در نتیجه چون زن همسرش را آنگونه که هست باور ندارد و یا نمی پسندد ، مرد احساس می کند که مورد بی محبتی همسرش قرار گرفته است.

اگر زن به کارهایی که شوهرش برای او انجام می دهد اشاره نکند و فقط از کارهایی که انجام نداده انتقاد و گلایه کند ، در نتیجه چون زن از همسرش قدردانی و تمجید نمی کند ، مرد احساس می کند که مورد بی مهری همسرش قرار گرفته است.

اگر زن سعی کند تا رفتار همسرش را مثل یک بچه اصلاح کند و به او بگوید که چه کاری انجام دهد ، در نتیجه چون مرد از سوی همسرش تحسین نمی شود ، احساس می کند که مورد بی محبتی همسرش قرار گرفته است.

اگر زن به طور مستقیم احساسات ناراحت کنند ی خود را با طرح سؤالاتی نیش داراز جمله: " چگونه توانستی آن کار را انجام دهی؟ " بیان کند ، در نتیجه چون زن کارهای شوهرش را تأیید نمی کند ، او احساس می کند که مرد خوبی نیست و مورد بی مهری همسرش قرار گرفته است.

اگر مواقعی که مرد برای کاری تصمیم می گیرد یا اقداماتی را انجام می دهد ، زن در صدد اصلاح مرد و یا انتقاد از او برآید ، در نتیجه زن چون مرد را تشویق به انجام کارها بنا به سلیقه ی خودش نمی کند ، مرد احساس می کند که مورد بی مهری همسرش قرار گرفته است.


۹۳/۰۱/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
مهاجر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی